Lite Gott & Blandat

Idag var jag ledig vilket gav mig tillfället att skriva klart sammanfattningen inför litteraturseminariet. Jag har myst lite med Mix och tagit lite bilder på min flicka. Är hon inte söt? :)



Alltid roligt när det blir lite "speciella" bilder

Sen så har Alex varit på besök och vi såg "Role Models". Kändes som en b-rulle, men den var sevärd. Var på hemmakväll och köpte lite godis, perfekt med ett kilo plockgodis för kvällen.
Imorgon blir det jag med (halv-) lockigt hår, litterturseminarium och rida Robban. Och nej, Lina och andra pervers typer - det är en häst :P Ska bli lite spännande att rida ändå. Förhoppningsvis kan jag rapportera om allt imorgon, om jag överlever det vill säga.



Zerina och hennes fågelbo till hår önskar er en god natt :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror inte ett smack på att Robban är en häst, bara så du vet! ;)

2009-03-26 @ 22:38:36
URL: http://pajron.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0