Ledigheten, latheten = jag

Mitt förra blogginlägg (från mobilen) tog mig säkert 15 min att skriva. Det kändes dessutom som att jag skrev jättemycket, men när jag såg det på en dator kan jag konstatera att det var mitt kortaste inlägg någonsin.
Hur som helst så gick jag idag för att mitt busskort tagit slut och dumma västtrafik inte tillåter laddning utav periodkort på bussar sedan en tid tillbaka. Jag laddade iaf mitt så fort jag slutat skolan och tog bussen hem. Nu sitter jag hemma och ska få dagen att gå. Lektionen idag hade jag klarat mig bättre utan, men vill jag ha närvaro = poäng så måste jag sitta med. Jag åstadkom ända nånting måste jag ju medge..



Vet inte irktigt vad jag ska göra resten utav dagen. Kanske blir det att byta plats på vinter-kläder och sommar-kläder. Eftersom mina 4 garderober inte räcker så har jag alla kläder som är aktuella  för "årstiden" i garderoberna medan resten får förvaras i stora plastkassar i min kära brors rum. Vi får väl se vad jag hittar på för "skoj" idag då ;)


Dagens Outfit - Älskar fransväskan & mina Kylie brills ♥

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0