Ledighet till ingen nytta

Så jag tog ledigt idag, som tänkt och stannade hemma för att sova ut. Jag vaknade ungefär klockan 2 och satte mig framför datorn. Efter att ha sett min blogg bestämde jag mig för att ändra ytterligare. Åshär kommer den att se ut ett tag framöver. Har iofs en sak till jag ska fixa, men det tar tid (för alex :P) att göra.
Jag var ute med Mixie och det var den enda gången jag rörde mig utanför lägenheten idag. Har bara suttit framför datorn, tvn och xboxen. Man borde kanske ha gjort mer nytta när man har ne ledig dag, men jag är ju faktiskt ledig imorgon också.. skolan är tuff :P

Även Mixie har varit slö idag. Här ligger hon i min säng och sover med öppna ögon, och ja, hon löper fortfarande..


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0