Längtan och suckande i massor

Jag har fortfarande inte tagit tag i min observationsinlämning. Jag har tappat suget att plugga helt och hållet. Måste vara för att det var 3 veckor sedan jag senast hade en inlämning, är så van vid att bara slappa. Men har fått lite hjälp med den delen jag saknar och det är som sagt bara en liten del som fattas. Vissa måste göra om hela eller göra den överhuvudtaget så jag ska inte klaga. Suck.. ska ta tag i den efter inlägget.

Jag längtar verkligen efter London nu!! Jag har inte tjatat allt för mycket om det så ni kanske har missat att det faktiskt är redan på torsdag som vi lämnar Sverige för Storbritannien. Blir en sen flight och sedan ett par timmar av tidsfördriv på flygplatsen. Är inte riktigt den delen utav resan jag ser fram emot, men jag har Sara med mig och vi har förhoppningsvis kortlek med. Min outfit inför resan är nog klar, speciellt mina skor. Ett par fejkade puma skor som jag köpte i Bosnien för flera hundra år sedan.. ungefär. Så fort jag hittar ett par skor i London, vilket inte kommer bli ett problem, blir det papperskorgen för mina gamla skor.

Nu var det plugg då.. Ha en trevlig fortsatt kväll ;)

Ps. Tack Sara för Colan, you're the best!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0