Kära Dagbok

Idag vaknade jag inte när jag skulle. Min alarmklocka må ha ringt, men jag sov vidare och vaknade 5 minuter inpå lektionens början istället för en timme tidigare. Hur som helst så missade jag helt enkelt skolan idag och det är inte bra. Det här är det andra studiegruppstillfället jag missat :( Men jag kompletterade precis det första och ändrade referenslisten till observationsrapporten så att den också blir godkänd. Är ganska nöjd över att hon inte påpekade något fel i min rapport förutom att man måste skirva ut förnamn i referenslistan, visste ni det?

Ikväll blir det iaf att gå ut med tjejerna. Alex är i Danmark just nu och imorrn ska han iväg till Frankfurt så han har ingen tid för mig.. Det blir iaf jag, Sara & Anka på Harrys (hoppas jag). Vi ogillar nog Trägårn o Swing alla tre så det blir iaf inget skitställe :P Om någon är intresserad, give me a call!



Vilken klänning ska man ha ikväll? Är lite inne på leoparden för att den har fickor :P

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lovade att inte läsa din blogg mer, men jag saknade dig i skolan i dag. Läste artikeln och ja, jag är imponerad. Har du visat Lina?

2009-03-20 @ 20:11:20
Postat av: Zerina

Du får väl läsa om du vill :)

Det var Lina som skickade den till mig ;)

2009-03-20 @ 20:31:29
URL: http://zerri.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0