Gäääääsp, jag borde fortfarande sova..

Vaknade upp med en otrevlig överraskning som gjorde att jag var tvugnen att stiga upp. Jag tänker inte gå in mer på allt det utan bara gnälla lite över att jag inte fortfarande ligger och sover. Gick och la mig riktigt sent igår/idag, måste skärpa mig!!

Jag tog lite kort innan jag stoppade undan allt jag köpte i London. Nu i efterhand inser jag hur mycket som var onödigt att köpa i London när det finns här. Tog inte kort på allt, men här har ni några grejer som var med i resväskan hem.





Det bästa kapet skulle jag säga är väskorna. Är superglad över att ha allihopa :) Ni som ser mig nu till våren lär se mig med någon utav dem iaf :)

Nu blir det att sköta alla sålda auktioner på tradera och rycka upp mig själv. Sitter fortfarande i pyjamas och suktar efter frukost. Får bli att mumsa i mig någon macka eller kanske lite yoghurt. Hoppas ni har en bra dag :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0