Frusen & trött, men glad ändå :)

Kom precis in från att ha promenerat hem, med Sara från xoy. Ni som vet känner till Borås förstår att det är en bit att gå från stan till Hulta. Jag hade inget annat val när torsdagar ses som en vardag i Borås och det därför inte går några nattbussar alls :(
För att köra en bedömning så får utekvällen en 7a av 10 möjliga. Ett stort plus att det äntligen bara var jag och Sara som gick ut. Förutom mitt underbara umgänge var det bra musik, trevligt och lagom mycket folk och dessutom goa drinkar :)
Har dock lite ont i fötterna efter att ha gått runt/dansat i mina klackar, men vill man vara fin får man lida pin.  Lite "roligt" som hände innan jag och Sara tog oss till stan var att jag brände sönder golvet (igen) med plattången. Ibland hinner man inte platta håret på en gång och tydligen ska dumma plastgolvet vara så känsligt för 210 grader :P
Har planerat lite med Sara så imorrn blir det att boka hotell och snacka ihop oss lite mer om London så att allt blir fixat. Jag måste dessutom fixa min observationsrapport eftersom jag tydligen missat en stor del.. hur viktiga är egentligen schematiska observationer att nämna? :P

Här har ni lite bilder från kvällen, enjoy :)



Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0