En skön tisdag

Jag gick och la mig runt 2 inatt vilket ledde till 8 timmars sömn :) Skönt att äntligen vakna upp, trött men ändå ha ork. Så jag klädde på mig, åt och begav mig till veterinären med Mix. Mixie den tjockisen väger 3,5 kilo och har tydligen rätt chip i sig :P Blev jätteskrämd när veterinären frågade om jag hade kollat så att chippet i henne stämmer med papprena vilket jag inte har gjort. Men det visade det sig att allt stämde och att Mixie dessutom mår bra :) Fick råd att börja borsta hennes tänder så det ska jag ta tag i idag eller imorgon. Mixie var jättelugn när veterinären kollade henne och till och med när hon fick sprutan i sig - stolt ägare :)
Har precis kommit in från min joggingtur som blev 2,6 kilometer - utan att gå! :) Jag bryr mig egentligen inte om hur långt jag joggar, vill bara se att jag förbättras och det är just det som är så skönt med jogging - man ser skillnad så fort! Jag lovade ju ett tag sedan att jag skulle bli nyttigare och börja jogga and here I am doing what I promised! Sitter just nu med fruktsallad och ska ta och äta lite grönsakspaj (bosnisk maträtt). Jag hoppas bara det börjar synas att jag tränar snart också :)



Bild jag tog 2005 då jag tränade fotboll och var i toppform. Det är mitt mål!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh ;) tack vare colan är du glad

2010-09-07 @ 11:09:49





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0