En fartfylld lördagkväll

Jag önskar att rubriken stämde någorlunda, men det är så långt ifrån som man kan komma. Förmiddagen spenderade jag med att städa. Jag har flyttat mina jackor så att de är aktuella för säsongen, samma gäller mina skor. Det är ändå kul att "städa" när man upptäcker skönheter man glömt att man hade. Jag hittade ändå de här söta sommarskorna i skohögen



Under eftermiddagen spelade jag mestadels Halo 3/Halo Wars, först själv och sedan med Annika. Vi slappade mestadels, vilket var jätteskönt. Vissa lördagar är menade att bara vara lata.. Vi såg Star Wars III & American pie 2 (de gick på tv) och bara tjötade. Nu efteråt har jag lite ont i magen efter alla onyttigheter och är trött på alla sätt. *Gääsp* blir nog att dra sig till sängs snart. Take care, puss!



Mixie solade i min säng, min lilla prinsessa :)


Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Vart köpte du dom skorna? Har ett svagt minne av dom... Jättefina!

Du menar inte att du gick i la dig klockan 1 i natt? Vad har hänt?

Skandal, skandal, en Zerriskandal...

Hörs på msn sen!

2009-03-22 @ 10:56:26
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0