En dryg o sleten torsdag

Idag var jag i skolan från 10-13 och det var allt gör lång tid bara det. Såg någon tillgjorde elevfilm från tidiga 90-talet, det gav verkligen.. inget. Sen kom jag hem och sov i tre timmar. Dagen har alltså än så länge bara varit dryg.
Snart är iaf Sara hemma och då blir det utgång :) Jag har inte orkat ta fram outfit eller tänka något mer på sminkningen heller. Får bli lite senare när jag kommit igång mer.

Såg precis Top Design, ett nytt program på tv 3. Det visar sig vara säsong 2 till och med. Det är samma stuk som project runway, bara att det handlar om konst och design. Det är ju trots allt samma bolag som står för programmet, Bravo TV.  Programmet var helt okej, men det är inget jag tänkt följa. Sen så verkade inte domarna särskilt intressanta eller kända. Det är ju ändå det som gör lite utav det, t ex Heidi i project runway, Tyra i ANTM.



Första bilden är domarna, andra är deltagarna i säsong 1


Får ta och uppdatera er lite mer sen när jag vaknat. Bild på outfit kommer :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0