Dagen efter

Under mitt inlägg igår (inatt) var jag väldigt glad om det ursäktar alla smileys. Jag vaknade klockan 12, alltså rätt så tidigt för att vara jag. Mår utmärkt förutom att jag är lite trött pga brist på sömn, men jag klarar mig nog!
Har idag hunnit spendera över 2500 kronor på discshop.se och jag har bara varit upp i 1 timme. Sen har jag snart spenderat 500 kronor åt morsan som betalat mitt hotellrum med Sara i London. Vi vill ju bo lite centralt så det blev 300 meter från Oxford Street, 1000 kr/natt, billigt och bra ;)

Nu myser jag bara framför datorn, läser lite bloggar och dricker champion soppa. De flesta tycker inte om Svampsoppa, men det här är den enda soppan jag tycker om.



Den bästa bilden jag kunde lyckas med, i pyjamas, hår intrasslat från igår och allmänt sliten.



1299 kr/st och jag måste ha dem båda. Det känns så fel att ha nedladdade kopior eller dyligt hemma. Sen var det ju ett kap också! Älskar Gilmore Girls, I can't wait! :D

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

VAD HÄNDE MED VÅR SHOPPINGÖVERENSKOMMELSE? Ingen shoppning förrän London? Du bara dissar... Besviken! Får ta och tröstshoppa lite imorgon bara för det!:P

Du skulle sett mig i Åre, hade velat köpa såååå mycket kläder där uppe, typ Peak-jacka, googles, skor m.m. men tänkte, nee, har ju lovat Zerri...

Skandal...

2009-03-06 @ 22:50:12
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0