Country Roads took me Home

Satte alarmet klockan 9 imorses för att Alex skulle komma iväg tidigt och börja plugga, men vad trodde jag? Lurar jag mig själv när jag tror att jag kan få upp Alex så tidigt? Jag gav upp snabbt och sov vidare till klockan 12. Jag var inte hemma förrän klockan 2 där jag välkomnades utav Mixie o hennes tusen pussar :)
Idag får jag se till att komplettera min observationsuppgift, om jag orkar.. Har bara en Coca Cola burk kvar sedan Ullared.. det är horribelt! Annars händer det inget särskilt en söndag, precis som för alla andra antar jag.

Imorgon blir det iaf att besöka Sunhouse med Sara, checka in/planera London lite och färga Saras hår :) Some bff time helt enkelt :)



Simply The Best (since 1886)

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Jag kan ta med två burkar imorgon!;) Have plenty...

2009-03-08 @ 20:28:12
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0