Americas next Top Model

Äntligen, äntligen, äntligen så är den nya säsongen igång. Första avsnittet var ett dubbelavsnitt med både uttagning från ett stort gäng på ca 35 till det slutgiltiga gänget på 13. I den andra delen blir de dessutom 12 när en utav de 13 medlemarna får åka hem. Deltagarna är nästan allihopa tydliga skönheter. Det finns en tjej som är "udda", men enligt Tyra så är det jättefint/bra just nu. Själv vet jag inte om jag håller med.
Jag har redan hittat personen jag längtar efter ska åka ut. Det går alltid snabbare att hitta ett "hatobjekt" än någon man verkligen tycker om. Jag har många jag vill se i finalen, men vi får väl se hur det fortgår. Här har ni lite bilder både från avsnittet och ett gruppfoto för säsong 12. Tjejen som är grå är hon som åkte ut den här veckan, Isabella.





Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0