Så trött

Var tvungen att vakna tidigt (vid 9) för att hinna se en film från högskolan. Får inte igång den hemma eller hos morföräldrarna. Tror kassetten (ja, ni läste rätt) är sönder, men ska försöka se om jag kan spana på den på högskolan.
I tisdags var jag och såg när tjejerna gick in på Grand för att ha sin bal. Jag och Sara gick aldrig på våran så det här är nog det närmaste vi kommit till att gå på en gymnasiebal :P
Eftersom Alex hade plats för mer foton i sin kamera fick han agera fotograf åt mig och Sara i stadsparken. Blev rätt bra bilder ändå, what do you think?


Sen så tog vi självklart lite bilder på tjejerna också som var så fina i sina klänningar :) Lite synd att vädret inte var lika vackert..



Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0