Will the madness ever end?

Jag hade planerat att låta min naturliga hårfärg växa ut och försöka hålla den, men frästelsen var allt för lockande. Färgade Saras hår och slingrade det. För alla er som slingrat själva så vet ni att ni ofta kan få färg över och det var situationen vi hamnade i. Självklart kan man, som en vanlig person säkert hade gjort, slänga det. MEN NEJ, Zerina vill va kreativ och ha förnyelse, så jag tog lite utav färger (BLOND - Jag har för närvarande svart/brun hårfärg) och färgade min lugg. Jag tänkte att hela den delen skulle bli lite ljusare än resten utav håret, kanske lite ljusbrunt. Jag hade verkligen inte tänkt igenom det..  redan efter 10 min hade min 2,5 cm utväxt av luggen blivit blond!!! Jag sprang till badrummet, sköljde ur håret, but the damage was done. Mitt hår var fortfarande till största del mörkt, till skillnad från utväxten längst fram som var gul.. pissgul.

usch.. direkt till coop, köpte första bästa bruna hårfärg = håret förblev svart, men nu är hela min utväxt röd ("kastanjebrun" - my ass).

"I am beautiful no matter what they say"... if you're blind

Kommentarer
Postat av: dc

Lol, dobar ti blog

2009-01-28 @ 02:30:53
Postat av: Sara Johansson

Oj då, blev de inte bra...? Får ta o fixa det då!?

Imorgon?

2009-01-28 @ 13:31:16
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0