Jag kan inte komma hem tomhänt

Mina planer från tdiigare idag var att stanna hemma resten utav dagen, möjligtvis åka till stan och träffa Ajli. MEN sen fick jag ett sms från Sara, halva priset på HMs rea and OMG of course I had to go ;P Handlade massa smått: balsam, scarf, vantar (jättesöta, stickade), brun lång stickad kofta, hipsters, handväska och 2 piké tröjor till mig kära far som fyller 52 (tror jag) på söndag. MEN det slutade inte där (surprise, surprise). Sara, underbar som alltid, hade lånat bilen och erbjöd Lager 157 so to Gällstad we went. Jag, Anka och Sara tog en mini-road-trip that had good results :D Självklart, kan jag inte gå därfirån tomhänt så det blev: 2 par jeans, 3 jackor (fråga inte) och 2 par tights.
Nu kanske det låter som att jag spenderat hur mycket pengar som helst idag, men allt som är ovan uppräknat når inte ens 500 spänn!! Tack var hms ca 75 % rea, Lagers insane kvällspriser & ½ priset på jeans så var jag hur ekonomisk som helst! :D
Jag hade tänkt lägga upp en bild där jag höll i ett par jeans på lager, men det verkar inte som om jag får bilden ikväll..

Hip Hop Abs, vilket jag tänkt köra igång med har inte riktigt blivit så, men än är inte natten över. Jag har valt (haha) att börja imorrn kl 13 så jag behöver inte upp förrän sent. Jag får hoppas att jag orkar ta tag i det o köra en 30 min-workout.

För att avsluta detta inlägg vill jag citera min mor: "Min son, jag hade tänkt skicka med pengar, men jag hade redan stängt kuvertet" - bosnisk humor är snål och sjuk :P

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0