Tuesday 2 am

Det har gått ca 1,5 vecka sedan jag senast var upp efter klockan ett. Även under helgen har jag varit säng strax efter midnatt. Jag är jättetrött, men det finns alltid något att hitta på. Jag har till exempel fixat iordning allt inför imorgon och dessutom lagt undan det jag köpt idag. Dagens shopping (solkort inkluderat) gick över 1000-lappen. Dumma solkortet kostade mig 370:- och hårfön (+plattång) 380:-, men det ska mormor o morfar betala förhoppningsvis :) Jag bor på samma våning som de och jag brukar hälsa på ungefär varannan dag, men jag var inte hemma förrän kl 23.30 ikväll. Jag åkte till solningen vid 13.00 och har inte varit hemma sedan dess.
Jag oroar mig hela tiden för vad som kan hända. Det finns inte en stund under dagen då jag inte begrundar framtiden. Jag är väldigt orolig för mormor o morfar. En utav mina närmare kompisar förlorade nyligen sin morfar och jag vet inte själv hur jag hade reagerat ifall det hänt mig. Jag hatar att vara hjälplös och det var precis så jag kände mig. Jag kunde inte hjälpa min kompis och vad jag än sa kändes som meningslösa ord. Det spelar ingen roll vad jag säger, för han är borta. Jag önskar att jag hade ömhetens och talets gåva så att jag åtminstone kan ge tröst. Nej, jag kan inte tänka på det här nu. Min mormor o morfar lever båda två och jag hoppas att de kommer förtsätta med det i många år därtill..

Nu får det vara nog med deppandet och dax att krypa ner i sängen. Här har ni lite bilder från kvällen. Och de 3 par skorna jag köpte för under 150 kr sammanlagt ;) Have a good night y'all!



PS. Nu bytte jag tema/bakrund för dig Becka. Any better? :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0