Tre Londonresor och En födelsedag

Idag var jag i Dannike och firade Chris, Alex lillebror. Han fyller inte år förrän nästa helg, men grattis grattis ändå :) Alltid trevligt att träffa Alex släkt, iaf när de inte påpekar att jag ser helt normal ut (trots att jag fixat mig). De menar säkert väl, men jag har lätt för att ta åt mig. Idag pratade vi bara om londonresor, previous and coming. Jag och Sara ska ju iväg om 18 dagar and it's going to be a blast! :)
Jag håller på med massa auktioner på tradera så att min Londonresa bekostas helt på mina föredetta prylar. Jag såg nån crazy-lady nyligen på teve som snackade om att hennes kläder är hennes barn. Hon slänger aldrig något och ifall hon ger bort det kollar hon först upp att det är en passande ägare. Är det bara jag eller är inte det ganksa sjukt? Hon tog fram en kjol (kortkort) som hon hade i högstadiet och som fortfarande passade 10 år senare!

Är rätt så seg så har inte mycket mer att tillägga. Får bli mer intressant imorgon. Här har ni lite bilder från idag.


Jag, Mixie med det ENORMA tuggbenet, jag och älsklingen

Ha det skönt och ta hand om er i vinterkylan // Puss Zerina

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0