Skolan, studiegruppen..suck

Så idag steg jag upp klockan 8 för att gå på en föreläsning som vi ska diskutera i studiegrupp i efterhand. En annan i gruppen valde då att ta en sovmorgon, vilket jag också skulle velat göra.  Efter lite tjaffs i gruppen ifrågasätts det vad jag och Malin gör på lärarlinjen. Man blir djävligt sur. Alla ser inte likadant på vad som är väsentligt eller inte. Precis som alltid sitter jag här (i efterhand) och tänker på vad jag borde ha sagt, vad jag borde ha gjort. Jag vet inte om jag är sur på gruppmedlemen eller mig själv för att jag inte försvarade mig. Usch, ingen bra start på dagen..
Blir iaf att sitta här i skolan (med invandrarklassen? :P) och vänta på att Sara ska komma till stan. Det blir ner till sunhouse och sola maxi. Jag solar inte lika ofta längre så när jag solar så starkt blir jag tomatröd i ansiktet. Blir ett nöje för er som träffar mig i veckan :P
Imorgon är det planerat att kära Annika ska komma förbi. Blir nog lite rock band, eller ja, 2 pers är väl knappast ett band, men kul är det :) Får se vad vi hittar på för skoj! ;)

Har en låt som går på repeat just nu:
Kanye West - Heartless
Hela hans nya skiva "808's & heartbreak" är värd att lyssna på. Han har ett nytt sound, fräscht och skönt.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0