Områdesdag - inte kul!

Fick gå upp extremt tidigt idag, redan klockan 12 var jag tvungen att stiga upp. Jag var tvungen, ja tvungen, att åka ut till dalsjöfors eftersom det är mitt område. Där satt jag och lyssnade på nonsens i ca 1 timme och sen var det bara att åka hem igen. Föredrar självklart en sån här dag framför skolan, men den kändes ändå rätt så meningslös.
Tanken var att jag skulle ut ikväll. Jag hade outfiten uttänkt och kvällen planerad, men det blev itne riktigt som jag tänkt. Jag satt mestadels framför datorn/tvn/xboxen hela dagen. Jag tog mig tid att ringa Alex, men mer nytta än så gjorde jag nog inte.
Jag fick dock min hjälm och mina googles idag, Jippie! :D


Imorgon hoppas jag på fototagning med Sara. Those always turn out awesome! Enjoy ;)



Kommentarer
Postat av: Becka

Oh no! Redan kl 12? Någon borde anmäla den som nu är ansvarig för misshandel!

2009-02-27 @ 08:31:02
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0