Nej, se det snöar, nej, se det snöar..

..det var väl roligt hurra? Idag har jag faktiskt inget emot snön. Det har varit mysigt och Mixie älskar ju snön :) Har haft min Alexander här nästan hela dagen. Vi såg Stardust, en rätt så underlig, men underbar film. Definitivt rekommenderad! Alex var dock tvungen att åka vid sju, men fick nöjet utav att sitta och vänta på försenat tåg i 20 min. Hade väl kunnat vara värre så man ska väl vara glad över "bara" 20 min. Sen så kostade hans resa bara 43 kronor så man får det man betalat för. Har kört lite i snön, blev 30 på 50 vägar, 20 på 30 väger, men på motorvägen blev det inte riktigt samma. What else när de har satt 70 "genom stan".
Tydligen har hm börjat med inredning. Om det är något likt deras kvalite och stil på kläder lär jag inte vara särskilt intresserad, men det är nog värt att kika på det. Och sen är det Simpsons som firar 20 år, STORT grattis! Dessvärre håller de på med sista säsongen just nu eftersom de är trötta på att göra den och dessutom stenrika so why should they? :P
Idag försökte jag, precis som Sara, planera en outfit för London. Meningen är att vi ska ha på oss kläder som går att slänga ifall vi har övervikt på bagaget. Sara har lyckats extremt bra med sin outfit så jag borde inte vara sämre själv.. får fundera lite mer på den senare. Har iaf hittat mina fula skor som ska slängas i London, bild på hela outfiten kommer sen!

Så jag hade lite tråkigt innan när jag städade så passade på att ta lite kort i min "fina" peruk. Osminkad och dumma luggen från peruken i ögonen så skönheten själv.



Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Haha, vill också ha en peruk! Synd att vi har köpstopp! Eller har vi det på tradera också? Hm...

Den ser ändå rätt äkta ut, bara luggen som är lite konstig!

2009-02-20 @ 11:22:15
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0