Mini-Road Trip - 1800 kr fattigare

Man tänker inte på hur mycket allt smått kostar. Det var väl problemet jag hade idag, men sen var inte allt för 1800 kronor mitt heller. Det värsta utav allt är att jag inte vet riktigt vad jag köpte. Eller jag vet att jag köpte en back med coca cola och sex and the city shoe box (at last it is mine!)..
Om inte annat så hade jag skitkul ihop med Sara! :) Jag var inte särskilt pigg när jag vaknade efter endast 4 timmars sömn, men jag kan inte svika och vara tråkig. Vi hade musiken o körde allsång mestadels på vägen dit. Hemåt var vi riktigt trötta. Vi åkte ca 10 från mig och var hemma ca 17, seg och trött, men lycklig :) Vi besökte inte bara Gekås när vi var i Ullared. Det fanns ju faktiskt en ny affär där! Vi hittade dock inte mycket i den erotiska outleten :P Det roligaste var nog vilka som var där förutom vi; en familj med en liten flicka som undrade vad allt var, två par (ca 15 år gamla), en tant på ca 50 vårar och några tjejer. Vem tar med familjen till en erotisk affär? Speciellt en liten flicka på ungefär 5 år?!..  I'm not the one to judge, not at all..



Det var väl det här jag köpte. Värt att åka 8 mil för? Fuck yeah :D
Yogamatta, Cola-flak, 6 st Fishermans Friends, 8 par strumpor, dammvippa, 5 par leggings (4 med mönster)



Så dagens outfit blev inte som tänkt när jag insåg att mamma inte tvättat än. Inte ens det kan hon göra i tid ;)
Fotot på mig och Sara så kör faktiskt Sara, men anser att det är viktigare att hon posar och kollar in i kameran än att hålla ögonen på vägen. I can't blaim her, she has her priorities straight ;P
Det tredje fotot är jag på jakt efter sniglar med min snigelplockare. Det sjukaste var ändå att detta var den sista kvar (fanns 3 söndriga) i en relativt stor korg. Tydligen något som många införskaffat sig. Kanske borde man ha köpt en ändå..

Nu åter till skoluppgifter. This time handlar det om barnboksfiguren. Jag skall ha gjort klart min del imorgon. Jag börjar nu, wish me luck!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0