Makeover It Is!

Då var andra deltävlingen i melodifestivalen över. Jag tyckte nästan den första var bättre, men det var deffinitivt rätt låtar som gick vidare. Jag undrar iofs om Måns gick vidare för att han är "sveriges snyggaste man" eller för att låten var bra? Låten var egentligen rätt så jobbig och hans bakdansare var om möjligt ännu mer jobbiga. Dock var Heat bättre än jag trott, men lite mesiga trots allt. Det är ju klart man jämför dem med Lordi och deras musik var lite tyngre, lite bättre.


Jag tog ett foto för ett par dagar sedan när jag vaknat efter att ha lagt mig med blött hår. Värre än så blir det nog inte. Sedan är det ett foto som jag tog innan jag skulle duscha igår. Håret är plattat, men inte samma dag så ser inte särskilt fräsch ut.



Så några steg senare skulle jag varit redo för en utekväll. Det enda som behövdes göra var:
1. Duscha
2. Blåsa & platta håret
3. Hårspray (studioline - grymt bra)
4. Smink:
 - Foundation: True Match
 - Puder: True Match
 - Rouge: Face
 - Cover all Mix: Make Up Store
 - Cover All Mix (dark): Make Up Store
 - Eyedust Darkness: Make Up Store
 - Eyedust Vanity: Make Up Store
 - Kajal
 - Mascara: Lancome Fatale

And this is how I ended up:




Vad MYCKET som behövs för att jag ska se normal ut.. Jag tog va 350 foton. Once I get started it just keeps on going :P

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0