It's been a while..

4 dagar sedan jag senast skrev, I've been bad.. VFU:n tröttade ut mig rejält. Jag har inte haft någon ork att träffa någon eller göra något överhuvudtaget. Hela förra veckan handlade om att sova och vara på praktiken. Helgen har dock varit underbar. Jag var på mini-semester (as usual) i Dannike. Jag passade på att åka längdskidor med Chris (Alex yngre bror), vilket var jobbigt jobbigt jobbigt! Jag hade givetvis inte planerat att jag skulle utöva någon sportaktivivtet när jag packade inför helgen hos Alex. Så var riktigt fräscht att åka i min vanliga outfit aka jeans-linne-bh (ingen djävla sportbh heller!)
Jag o Chris körde elljusspåret i Dannike och det tog oss ca 30 min, rätt så långsamt skulle jag gissa, men det skulle inte vara jag om inte jag hittade på en ursäkt nu: Det var faktiskt +2 grader ute och inga spår för längdskidor så det var extra svårt! Jag tror det här var den fjärde gången jag åkte längdskidor så givetvis ramlade jag hela 2 gånger (vilket Chris påpekade för alla han berättade för om lägdskidoåkningen).

Resten utav helgen var mysig, som alltid. Vi såg meoldifestivalen och som alltid väljer Sverige fel. Det är absurt att bara 32 får vara med i melodifestivalen och att Caroline af Ugglas fick vara en utav dem. Jag var tvungen att driva med hela den ideen om att hennes låt var något bra så jag röstade på henne! Snälla, snälla, snälla kan någon förklara varför vi lyssnar på någon fransk jury som tydligen bara vill sabotera för oss?! Jag hade hoppats på Maries låt eftersom det är det som vinner i Eurovision, t ex: Lena Papparizzo - my nr one, Ukrainas låt med alla trummor mm..

Idag, måndag sitter jag hemma o gör mig redo för min all-girls-day. Sara har bokat soltid på Sunhouse 13.30 och sen efter en snabbdusch och fix ska vi shoppa, shoppa och shoppa! :) Det tar inte slut efter shoppingen, utan ca kl 19 är det tjejkväll hos Tina. Ett gamalt gäng som ses igen med en ny person med oss, Tinas son! :) Jag hoppas på lite mys o prat ihop med tjejerna. Ska ha med mig en film ifall vi känner för det också :)

Det här är bilder på några utav oss för ca 5-6 år sedan, ikväll ska nya komma upp :)



Those Dancing Days..
 

Kommentarer
Postat av: Becka

Hehe, shit, Alisa. Jag hade helt glömt bort henne (skäms lite). Vad man inte saknar Boda ^^

2009-02-09 @ 15:11:32
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0