Inspiration och skolarbete

Nu när jag är ledig sitter jag till största del och gör ingenting. Jag har försökt jobba på min observationsuppgift, men det är segt att bara sitta och skriva något man inte är intresserad av. Uppgiften skall in på måndag så jag antar att jag har tid, men sen vill jag inte sitta i sista stund och jobba på den heller. Har tagit lite tid att sitta och se över mina filmer, klappa o leka med Mixie, prata med Alex, ja i princip allt för att inte behöva sitta fastklistrad vid datorn och skriva skolarbete.
Jag tog mig dessutome en titt på lite bloggar och en som jag verkligen kan rekommendera är  Tyra Sjöstedts blogg. Det känns skönt att se alla bilder hon har uppe. En sorts bekräftelse på att kändisar är precis som alla andra. Så ifall ni behöver känna er lite snygga så titta in där.
Jag blev dessutom inspirerad utav att göra något liknande med mig själv. Tänkte ta lite före och efter bilder, men jag ska jobba med hårprodukter och smink istället. Ni kommer få se mitt mindre snygga naturliga jag och mig översminkad och fixad. Fast om jag gör sminkningen riktigt snygg så kommer ni inte ens märka av den trots att jag använder minst 7 olika sminkprodukter ;)

Nu ska jag återgå till att göra lite nytta. Ha en skön kväll!



Vad gör man när man väntar? Jo tar kort i spegeln :P

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0