Fridat the 13th

Det är enda något med fredagen den trettonde, men den är mindre spännande när den hamnar dagen innan Alla Hjärtans dag. Jag har aldrig varit särskilt rädd för att något dåligt ska hända och jag tvivlar på att det är något med den här dagen som gör det. När jag var yngre handlade allt om att se massa skräckfilmer, speciellt just Fredagen den 13de - Jason. Just de filmerna slutade vara skrämmande efter tredje gången. Jag hoppas ändå Alex vill mysa och se en Jason film med mig ikväll :)


Ska försöka ta lite utav utan-smink vs med-smink bilder senare idag. Jag har en liten stund på mig tills Alex anländer. Stackars honom som behöver göra matteprov idag och när man går civilingenjör är det ju knappast lätt heller. Jag håller iaf tummarna för dig älskling :)
Nog med det böliga. Inte mycket har hänt idag, särskilt inte när jag vaknade för 1 timme och tio minuter sedan. Ha det skönt

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0