En natt som alla andra

Klockan är 2:05 och jag sitter uppe och jobbar med skolarbete. Jag försöker verkligen få klart min observationsuppgift, men här sitter jag igen och bloggar. Har gjort om ytterliggare på bloggen, tack var Alex också <puss älskling!
Snart är det iaf dags för mig och Sara för mini-roadtrip till Gekås! Har en shoppinglista på ca 20 prylar till mig och ca 30 till morsan och farsan. Visst kan det vara lite jobbigt att handla massa saker åt föräldrarna, men jag hinner se desto mer i affären (med andra ord samla på mig massa mer skit).
Har precis fixat bra musik till resan: Rihanna, T.I., Hari Mata Hari, Coheed & Cambria, Iron Maiden, Takida, The Sounds.. ja, allt möjligt! Sara var noggrann med att jag skulle ta några låtar hon också kan så blev lite Spice Girls och Backstreet Boys till hennes ära också ;) Blir iaf bekväm outfit imorrn; tights, tunika, hårband och min axelremsväska.. bilder kommer imorrn!

Ha en skön dag och ni som behöver nåt från Ullared, ring vettja ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0