Efter utekvällen..

Jag var verkligen taggad och sugen.. Det här var nog den sämsta utekvällen ja... någonsin, skulle jag tro. Folket på harrys brukar oftast vara trevliga, lite äldre dessutom. MEN det känns som att allt pack i Borås samlats på harrys. Jag tror tom att Trägårn hade blivit roligare, där har man iaf inga förväntningar.

Kvällen började bra hos Annika. Vi sminkade Annika, drack (katastrofal kombination ;)) och bara umgicks. Sedan åkte vi ner till stan och åt på Aléterassen vilket var helt okej. Det var ju Annikas kompisar vi umgicks med och inte riktigt mitt folk.
Efter ca 2 timmar på resturangen gick vi till harrys. När vi kom fanns det ca 20 pers där inne, 3 timmar senare var det närmare 500 pers. Dansgolvet var proppfullt och folk ska tvunget stå och jucka mitt på golvet.

Tror inte att jag kan skriva så mycket mer vettigt, börjar redan spåra ur. Klockan är 3.15 Jag är besviken, sur, irriterad och lättad över att vara hemma. Jag borde ha stannat med Alex i Dannike, landet långt långt borta. Saknar dig Alexander <3

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0