Day 1 - The Beginning

Första VFU dagen var inte den bästa. Jag är på samma avdelning som tidigare så det var inget särskilt nytt, men jag antar väl att jag saknar min handledare. Det var egentligen inget speciellt som hände i skolan bara allmänt tråkigt när man sett fram emot praktiken såpass mycket och att det är en sådan besvikelse.
Fast jag ska inte ge upp på något sätt. Imorgon blir det svenska lektion med år 1 och på torsdag är det lektion i matematik med år 3.

Gick upp 6.45 imorses och blir nog i säng runt 22-23 ikväll, rekordtidigt.. Har redan tränat hip hop abs, förberett lite inför lektionen imorgon och nu ska det bli in i duschen. Jag önskar jag hann med något annat än bara skola..



Those Dancing Days

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0