Dagen Innan..

Iomrgon börjar min efterlängtade? VFU i Dalsjöfors. Jag bor på Hulta vilket betyder att jag har en bra bit att åka innan jag kommer till skolan. Alltså ska jag gå upp ca 6.45 imorgon, avundsjuka? yeah, right.. Kommer "jobba" med barn mellan 4-9 år vilket är både roligt och jobbigt, men får väl se vad jag tycker imorgon.

Jag har precis städat igenom en garderob och försökt flytta jeans jag inte använder. Det är så svårt att kategorisera kläder; sätter man en snygg skjorta som man aldrig använder med de snygga kläderna eller med dem man inte använder? Eftersom jag fyllde mina 3 garderober och 3 byråer för ca 2 år sedan, har jag fyllt stora gekås kassar med kläder och laggt dem i brorsans rum. Tror jag är uppe i 4 påsar med kläder och 1 med bikini-delar. Nog med mina klagomål på garderobs utrymme.

Idag har jag haft Alexander här och det var supermysigt :) Vi gjorde inget särskilt; lite South Park, åt tårta, promenerade med Mixie, men det var skönt att bara få umgås ensamma. När han försvann satte jag igång med Hip Hop Abs och believe it or not så känner jag skillnad. Jag tror inte riktigt jag var lika effektiv i början eftersom alla rörelser var nya för mig, men nu känner jag verkligen hur magmusklerna jobbar. Efter träningen blev det in i duschen, fixa kläder inför morgondagen (vilket ledde till garderobstädningen) och nu sitter jag här.

För att avsluta dagens inlägg laddar jag upp några bilder. Min kommentar: Tack till den som uppfunnit plattången och sminket. PS. Känsliga läsare/tittare ombedes blunda :P

  

  



Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0