Dagen då allt stod stilla

Jag vaknade, trött som få, redan klockan 11. Dagen började segt. Jag somnade nyduschad med blött hår vilket resulterade i ett svart fågelbo efter natten. Anledningen till att jag är ledig den här vecvkan är för sjävstudien med observationer (som jag inte börjat på än). Jag satte mig vid datorn och tänkte köra igång. När man väl börjat brukar det rulla på, men jag började aldrig. Jag bestämde mig istället för att fixa iordning mig och se på film. Det blev en gammal romantisk komedi: "A Walk to Remember". Första gången jag såg den var några år tillbaka och då grät jag. Det kändes inte lika sorgligt, kanske för att jag är äldre eller kanske för att Alex förstörde det sorgliga slutet för mig.
Alex var här i ca 4 timmar och nu är han iväg i Ulricehamn och åker skidor med brorsorna. Jag saknar honom redan, men det är lite skönt att ligga i mörkret med (doft)ljus spridda i rummet och bara ta det lugnt.

Har som vanligt inget ovanligt inplanerat denna veckan. Blir ut på landet (Dannike) till helgen och förhoppningsvis till Lager 157 (Gällstad). Jag var nämligen klantig/dum nog att köpa ett par jeans med hål på knät. Nej, det var inte menat att det ska vara ett hål där :P Nästa måndag hoppas jag på att det blir mini-roadtrip till Ullared med Sara och fler. Vi ska hyra en bil och dela på bensinkostnaden så kommer vara ekonomiskt (typ) och kul att köra hyrbil :D Ifall någon är jättesugen på att hänga på så får vi se om vi kan få in er ;)

Här har ni lite inspiration till vintermys ikväll





Ha en mysig och trevlig kväll mina damer och herrar, i will :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0