Då och nu

Blev lite inspirerad utab Saras "Harry Potter" inlägg. Jag har förändrats avsevärt, både på insidan och utåt. Jag hoppas det är till det bättre, men jag är väl inte särskilt stolt över allt jag gör i dagsläget heller. Jag börjar min slideshow med året 1992.



Jag var 4 år och tydligen bra på att matcha. Fotot är taget i Banja Luka, Bosnien. Jag minns ingenting utav det, det kan lika gärna vara någon annan unge mina föräldrar har foto på :P
Vi hoppar ett par år, åren emellan blev aldrig dokumenterade, iaf inte elektroniskt. Det var året 2001..



Sara hade med sin kamera och jag hade kära Mimmi hos mig. Mitt rum var överfullt med skräp och jag var lika rörig som det. Det här var tiden innan plattång, pincett och tandställning. Fast högstadieåren var inte bara dåligt. Vid en period såg jag ut såhär..



Det var Italien sommaren 2003. Jag var solbrun och iklädd I Sarahs tröja. Resan med orkestern var underbar, jag som person not so much. Vi hoppar några år till 2005, året då jag träffade Alexander. Vad han såg i mig ifrågasätter jag än idag..



Klädseln var inte rätt, sminket var dåligt och jag visste inte hur mycket jag skulle växa som person från och med nu. År 2006 provade jag olika stilar och med det hårfärger. Vissa bättre än andra och vissa känner jag inte igen mig själv i.



Efter 2 års slit utav håret var det katastrofalt. Jag vet inte vad man kan kalla färgerna och inte heller stilarna, men året 2007 ser i efterhand rätt så intressant ut. Jag hade tandställning, men den visade jag sällan i mina leenden.



Förra året, år 2008 var året då jag var ytligast, grymmast (inte på det bra sättet) och allmänt förvirrad. Jag ångrar mycket, men jag är tacksam för det jag lärt mig. Jag växte äntligen upp. Det tog mig 20 år, men äntligen var jag den person jag ville vara. Jag köpte mig en liten hund, något jag drömt om sedan jag var en liten flicka. Jag drömde också om att bli veterinär, fast alla drömmar slog inte igenom



Jag ser forfarande likadan ut, kanske lite mindre hår på huvudet efter allt slitage :P



År 2009

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser ju vem som helst att det är du på första bilden! Hahha, liiiten Zerina

2009-02-25 @ 08:36:56
URL: http://pajron.blogg.se/
Postat av: Becka

^^ första bilden: såå söt!

Jag kommer ihåg när du hade ett kråkbo på huvudet. Att säga kråkbo låter iofs som en förolämpning, men jag tyckte det var dödshäftigt!

2009-02-25 @ 19:42:13
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0