4 h 15 min 15.9 sek

Det är tiden det tog mig och Sara att pussla ett 1000-bitars pussel. Med hjälp utav coca cola, godis och ren glädje jobbade vi oss igenom tröttheten och kämpade ända int ill slutet! Man är lite seg efteråt.
Började skolan rätt så tidigt, de förväntade sig nog att alla skulle orka komma till kurstintroduktionen ifall den var klockan 12.30, men nähä du! Jag stanande hemma för att sova och istället börja 14.00, mycket bättre :) Skolan var ju som vanligt rätt så meningslös, men vi är lite dryga i gruppen och har bestämt att alla föreläsningar vi ska diskutera i studiegrupp måste man gå på.

På torsdag blir det nog att gå ut till xoy. Än så länge är det jag, Sara och Mikka som är på, but you never know. Skönt att gå ut på torsdagar när det är så lite folk och mestadels studenter. Vi diskuterade outfit lite, men vi kom inte fram till något, men jag har en ideé! Både frisyr och outift, what do you think? :P



Sen så har vi ju lite bilder från hur jag och Sara spenderade eftermiddagen :P



Spelar ingen roll vad man gör ihop så länge man trivs :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0