Day 2 - Gårdagen

Igår gick jag o kusin på stan och han fick agera guide åt mig och två andra killar som är besökare till bekanta. De var från Schweiz och en utav dem var ursrungligen inte ens från Bosnien :P Det är inte ofta man åker hit om man inte har en koppling mer än bara vänner.
Vi fikade, köpte lite smått och jag skaffade ett sjunde hål i örat. Man kan aldrig ha för många ;)


Dino, Haris och jag

Den varma chokladen var underbar, dock är jag inte ett stort fan off bosniska bakelser.
Det var ungefär -10 grader när vi gick runt där och jag som bara har med mina DC-skor tappade känseln rätt fort. Jag var dum nog att bara ta skinnhandksar också.

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0