Dagen efter

Fyfan vad det blev snéfylla igår. Har mått skit hela morgonen, fram tills rätt nyligen. Har lyckats få i mig mat och klarar av att gå längre sträckor. Nästa torsdag får jag ta det lugnare, vill lyckas ta mig ut också ;)
Kära bror fick agera taxi och hämta mig hos Fidde runt 10 igår. Resten drog ut på stan, men visade sig vara rätt tråkigt ute så jag ångrar inget :P

Här har ni lite bilder från gårdagen..


Det lyckliga paret & jag


Folk..


En halvtimme innan jag fick "springa iväg".. ehm

Lyckad kväll? njae.. men jag är fan lycklig ändå. På lördag åker jag till Bosnien dessutom, fast först Ullared på fredag med tjejerna. Ibland är det bara bra :D

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0