Vad har hänt? Här kommer allt..

Söndag kom jag hem från Dannike, fick som sagt dåliga nyheter och kände inte för att skriva något. Jag ägnade dagen åt att städa undan kläder och besöka mormor och morfar. Jag gjorde också rent min bräda som hade blivit riktigt svinig i Sälen. Fick stå och skrubba i en halvtimme och då tog jag troligtvis bort vallan. Blev väl ändå skillnad?



Måndagen hade jag min första VFU dag där jag blev välkomnad tillbaka utav alla barnen. Känns skönt att de är glada när jag kommer tillbaka och inte tvärtom. Dagen gick jättefort, men jag fick lära mig massa nytt! Har inte kommit in i tiderna än så är fortfarande trött, vilket jag kommer gnälla över ungefär.. varje dag. Orättvist att Mixie får sova hela dagarna.

Igår var jag också med min kära Sara och shoppade. Blev ingen solning, men Gina har massa rea - inte bra. Jag köper grejer jag egentligen inte vill ha eller behöver. Speciellt när jag är trött, usch :(
Idag har jag varit på VFU-platsen och träffat Alex. Stackarn ramlade när hans kulle hoppa ner från sin 2 meter höga loftsäng :(
Lite för trött för att skriva något vidare intressant. Får göra ett nytt försök imorgon. Kanske blir det någon bild på något jag köpt när jag var för trött för att ta några beslut. Take care..

Kommentarer
Postat av: Becka

Hehe, fick du frågor som:

Har du djur?

Vad heter det?

Vad är din favoritfärg?

Kan du jonglera?

Gillar du elfsborg?

Kan du simma?

2009-04-22 @ 14:58:05
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0