Tillbaka till verkligheten

Har varit lite i min egna värld ett tag och det är dags för mig att komma in i vardagsrutiner igen. Fick som sagt en chock idag när jag insåg hur mycket vi har att göra under VFU:n så är lite orolig över det.
Var och solade med Sara idag och gick sedan på shoppingtur. Blev ett par jeans och skor á 200 kr ihop. Det som var mest värt var ändå att ta igen med Sara eftersom vi inte setts på nästan en vecka. Vi brukar ses ett par gånger i veckan så det kändes som en evighet.
Innan jag träffade Sara fick jag spendera lite tid med min kära lilla vän Malin. Så liten och söt hon är :)


Jag och Sara fikade också på City, billigt och bra. Visst såg vi fina och bruna ut ändå? :)


Fick också hem lite böcker idag som jag fyndat på bokrean på Adlibris. Ska bli mycket chicklitt till sommar helt enkelt.


Såg den här från bussen på väg hem... vem fan vill betala för att få det på sin registrerings skylt? Och en BMW också - klockrent!


Uppdaterar lite senare ikväll. Ha det skönt :)



Kommentarer
Postat av: Malin

jaha, är jag liten och söt? jag tackar! :)

2009-04-15 @ 18:49:01
URL: http://malinslivsblogg.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0