Stolthet, stil & olikheter.

Jag orkade ta mig ut för att jogga och jag körde till och med en längre sträcka än tidigare. Jag försöker öka varje gång så att jag kan se skillnad på vågen någon dag också. Joggingturen gick på 28 min och va ca 4,8 km lång. Blev sightseing på Hulta och Sörmarken (som vanligt). Jag var jättestollt ett tag när jag kom hem tills jag ringde till Alex. Han var i slutet av sin joggingtur, hans nästan 1 mil långa joggingtur. Den djäveln måste bara vara bättre! Men han är kille och jag är lat/klen så får väl deppa lite och get over it.

Som lovat har jag en bild på skorna jag införskaffade igår. Helt prisvärda och bekväma! :) Kan bli hur snygg som helst till smala jeans och mycket annat. Har allt planerat i huvudet ;)



Ser jag inte otroligt brun/röd ut? Med lite pusder på är jag nöjd :)




Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0