Sol och 22 grader

Vem trodde att det skulle vara 22 grader redan i april? Hade nog kunnat satsa på att bli brun(are) idag, men blev mestadels att sitta och spela Grid (xbox 360) med Alex o Andreaz. Vi var ute och spelade lite kubb innan och det var väl givande, antar jag. Hade inte kameran hos mig eftersom jag så snällt lånat ut den till Alex föräldrar när de är iväg på dop o grejer.
Tjejerna är ute på stan ikväll och jag är hemma med älsklingen. Hade lite tankar på att gå ut, men mysigare att ligga i soffan med godis och popcorn och se någon film :)

 
Sitter i vardagsrummet med solen i ögonen = skönt!
Hoppas ni har det kul ute allihopa! Dags för oss här att promenera med Mix :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0