Promenad i solen

Tog en promenad i kortärmad tröja och capri byxor innan. Det var lite kallt, men skönt i solen. Självklart hade jag med kameran så att jag kunde dela med er. Alex klagade och Mixie vägrade stå stilla, men det gick! Vi tog ingen större promenad men Mixie fick springa av sig på ängen. Mixie var lika taggad som alltid på att gå ut..

Musse var också ute och han var snäll nog att stå fint bredvid blommorna.


Musse och Mixie är intresserade utav varandra, men det funkar bara inte att leka ihop. Kanske för att Musse brukar lägga sig på rygg och vänta med klorna ute på att Mixie ska närma sig.

Jag var inte ute ensam med kissen och vovven dock, Alex var också med. Han klagade, men jag fick något kort ändå :)


Mixie sprang som en galning fram och tillbaka över ängen med tungan hängande ute. Jag frös och hon var i behov utav vatten så vi gick hem igen. Allt är lugnt och fridfullt i lilla Dannike, skönt att slippa Hulta och alla ungar.
Mixie i full fart ♥


Take care darlings!

Kommentarer
Postat av: Becka

Underbar bild på Mixie! :)

2009-04-16 @ 17:13:46
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0