På praktikplatsen

Här sitter jag vid en utav datorerna i lärarrummet. Finns inte mycket att göra här på raster förutom äta och dricka kaffe. Kaffe dricker jag inte och idag bestämde jag mig för att skippa maten eftersom jag bara går till klockan två. Har mycket att planera och bestämde mig för att det är effektivast att sitta hemma med det isf. Ska bli att planera lektioner och göra en mattediagnos ikväll, riktigt kul låter det va?
Får se om jag orkar plåta lite kap jag fick tag på Gina senare också, känner mig helt väldigt trött.. surprise surprise. Det känns som att bloggen lider också, gör den det? Allt jag skriver känns oväsentligt, fast det kanske det alltid är :P


Hade suttit skönt med en till resa med tjejerna. Behöver slappna av och bli bekymmersfri fast det lär ju dröja. Blir jag och Alex på äventyr först! Får se när och vart det blir senare :)
Hörs mer sen, nu ska Zerina vara fröken ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Det hade verkligen inte suttit fel alltså! :) fint kort på mig föresten ;)

2009-04-22 @ 15:06:37
URL: http://elinkan.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0