Ojojoj..

Då vart det dags för ett fjärde inlägg. Man har bara sånna dagar ibland där man har lust att skriva hela tiden.
Var på min längsta joggingtur hittills som varade ca 18 min och var 3,6 km. Kan inte påstå att det är någon sorts toppentid, men 12 km/h är godkänt för nu. Har duschat och sett till att få av mig allt smink. Folk jag mötte på joggingturen log mot mig, kanske för att jag lipade på grund utav solen eller för att jag lipade med massa smink på mig. Nu sitter jag iaf och njuter av solen på balkongen. Solen är nog det enda jag njuter av dock. Vår balkong är fullproppad med krukor, tunnor, 2 grillar, en bob, ett akvarium, sommardäck/vinterdäck till 2 bilar och massa annat. Förutom min obehagliga placering står några ungar o skriker "mama" (nej, inte mamma - invandrar mama).  Deras mamma verkar dock inte höra dem eller bry sig. De ger väl upp snart.. De lyckades iaf skrämma iväg Mix som fick ligga på en sittpuff vid balkongdörren.
Tror  kombinationen utav omgivningen och rädslan för gömda kryp bland alla saker på balkongen får mig att dra mig till mitt rum nu. Går inte att beskriva hur mycket jag längtar tills vi köper ett hus. Orkar inte med lägenhet, främst orkar jag inte med Hulta.

I'll be back..


Nytvättat hår om det förklarar något :P

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Vi måste sola hos mig snart:D Har ju jättebra solstolar... Och inga smutsungar som ropar!

Vi har mycket att prata om!:P Om det går bra imorgon vill säga!

Omg, nervös!=(

2009-04-06 @ 21:04:24
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0