Obs.

Satt på praktikplatsen tidigare idag och bloggade. Kände att jag kan inte blogga utan att ha med en bild så då går jag upp på Saras facebook (hade inte mycket alternativ Elin ;)) och sparar ner en bild från London. Sparar den på skrivbordet så att jag lätt kan ta bort den eftersom det är lärarnas allmänna dator. Självklart "stöter explorer på ett problem" och då stängs hela Windows ned och jag har bara kvar internetfönstret. Hur fan ska jag då ta bort bilden? Startar om datorn och hoppas på att anv namn o lösen finns i närheten - det fanns det inte. Med andra ord hoppas jag på att ingen är teknisk nog att kolla om det tillkommit något nytt på skrivbordet eller öppnar bilden. Det första jag gör imorgon är att ta bort bilden!!

Annars har jag bara sovit i några timmar sedan jag kom hem. Var i Dannike igår och hittade bilder på mobilen från när vi provade Chris glasögon har har fått låna nu när han ska in på lumpen. Passar mig enligt Alex, what do you think?


Både jag och alex ser la snygga ut? haha.. De hade lite roliga bågar som rundade sig runt bakom örat. Fastnade i mina örhängen och i håret och allt de fick tag på.

Ska se om jag kan komma igång med att göra en mattediagnos för år 1 och 2 nu. Får läsa barnens bibel och om Ola igen också. Låter det inte spännande? Puss på er!

Kommentarer
Postat av: elin

Hahaha jävla explorer som stöter på problem då!

2009-04-22 @ 21:12:42
Postat av: Becka

Haha, han valde de snygga ser jag. Alla vet att den med fulast glasögon vinner.

2009-04-22 @ 23:01:47
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0