Ny Design!

Tänkte bara uppdatera en sista gång för dagen. Har precis kommit in från min kvällspromenad med Mixie. Blev en riktigt kort eftersom det fortfarande är svinkallt på kvällarna. Dagen har varit rätt okej, har mestadels pillat med bloggen trots att jag borde prioritera andra saker så som min löjliga saga. Är inte helt färdig med bloggen men det största är fixat. Blir lite ändringar på stil och färg, men inget stort. Kände bara att det grå/vita är förbi med vintern och att det var dags för lite förändring.
Blir ut att jogga imorgon, försöker övertyga Alex om att vi ska jogga ihop, men han vägrar. Får väl bli lilla elljusspåret i Dannike igen. Känns som att jag inte förbättrar mig riktigt, men får väl öka hastigheten istället.
Sov så gott med er :)



En bild som inte har något att göra med texten, men måste ju ha en bild!! En blogg är tråkig utan bilder :P

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0