Natten innan resan

Jag har spenderat flera timmar på att packa eftersom jag inte vet vilken tid det bär iväg imorgon. Vi åker inte till Sälen förrän på torsdag, men jag ska iväg till Dannike redan imorgon med all min packning. Blir en sportväska full men kläder (främst), en stor papperskasse med termobyxor, kudde & duntäcke, en handväska med dator mm & sist men inte minst snowboard och boots. Vi ska vara iväg i 5 dagar och jag är fortfarande inte säker på att jag får med mig allt.
Förutom stressen med packning så är jag nervös inför mitt åkande. Jag kommer slå ihjäl mig, precis som förra året. Blir definitivt på med hjälmen de första dagarna. De flesta bilderna ni lär få se på mig är nog då jag sitter i backen :P

Idag har varit en rätt så hektiskt dag. Har inte haft mycket tid att bara sätta mig ner och andas ut. Fick rolig info om nästa kurs som bara kommer innehålla massa skoj engelska skönlitteratur. Jag och Sara solade och begav oss ut på shoppingtur. Blev jeanstights och en vit långskjorta. Orkar inte ta kort på det eftersom jag redan packat ner kameran inför resan. Sara var på sin date och jag spanade in killen ;) Ni skulle ha sett när jag utförde mitt uppdrag, it was hot! ;)

Får skriva lite mer imorgon. Har trots allt en tretimmars lektion = bloggtid!
Ha en god natt :)


Trysil 2008 - blir det favorit i repris? (sittandes i backen ofta)

Kommentarer
Postat av: Becka

Men gud, du kan ju inte sitta i backen. Sitt när du kommer ner. Du blockerar ju för alla andra som vill åka, inte schysst!

Om folk inte haft som vana att sitta i backen hade jag antagligen aldrig kraschat och fått hjärnskakning.

Dessutom, hur kul kan det vara att sitta ner? Det roliga kommer ju när man är på gränsen för vad man klarar. Alla kan sitta :P

2009-04-08 @ 11:00:51
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0