Naruto ♥

Förvånar det er att jag är ett stort fan av Naruto? "Serie för nördar" enligt Alex, I guess that's me. Finns bara 200 avsnitt utav ursprungliga Naruto dessvärre. Har bara kommit till 84, sen får det bli Naruto Shippuden - när de "vuxit" upp :P
Förutom massa tittande av Naruto när Alex var borta har jag legat i solen och njutit utav nästan 20 grader i solen! Vi var i stan en sväng och Alex hämtade upp sitt paket från Läkerol. Tydligen är han en utav de utvalda i världen att få smaka på Läkerols tuggummin. Jag har smakat på 2 utav de 4 smakerna och kan väl inte påstå att jag kommer byta tuggummin när de kommer till butik i sommar. Jag föredrar Extra Proffessional White :)
Nog pratat om tuggummin för nu är snart Alex hemma med Mix och då är det dags för läggdags. Klockan är ju faktiskt efter ett!

Det "unga" gänget. You'll learn to love them!

Kommentarer
Postat av: Becka

Tips: Efter avsnitt 120 (kallt) behöver du inte längre titta. Det är bara en jävla massa fillers utan handling, du är relativt snart ikapp serien.

2009-04-05 @ 15:46:00
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0