Läggdags

Nu har klockan passerat 23.00 och det är läggdags för lilla mig. Har ätit massa popcorn och jordgubbar med glass så känner mig inte särskilt liten :P Vi såg på Star Wars Episode 1 tidigare och den var lika bra som alltid. Efter filmen såg vi till att fixa GPS:n i min mobil inför imorgon. Tror Yoda får leda oss till våran destination, bättre än Astrid som betonar fel bokstäver och fel ord (TomTom original röst). Är väl mycket bättre att höra "turn left, you shall"!?
Jag och Alex har precis kommit in från en liten promenad genom Dannike. Vi båda saknar Mixie och vi är så vana vid att ta en kort promenad innan vi kryper i säng att vi bara var tvungna att ta en nu. Det var mysigt att gå igenom det lilla samhället, så tyst och harmoniskt. Men nu sitter jag med datorn och väntar på att Alex ska bli klar i badrummet och vi ska lägga oss. Ska upp runt 8 imorgon och med sömnen jag fick igår behöver jag så många timmar jag kan få.


God natt & jag hoppas ni sussar sött ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0