Jag orkar inte, måste jag?

Vaknade upp idag trött som fan och hoppades på att det bara var jag som var dålig på att vara morgonpigg. Det handlar inte om det tydligen. Jag är extremt trött idag trots att jag sov gott och lagom länge. Varför straffas jag? :(
Har insett att min lilla Asus har för dåligt batteri för att det ska vara sant. Vet inte vad som är fel på den, men batteriet ska ju orka mer än 40 minuter med Linux. Får se om det går att få det fixat, behöver kvitto!!

Ska försöka byta om till joggingkläder och bege mig ut på Hulta. Jag har knappt ork att byta fönster på datorn och nu ska jag ut och jogga 4 km? Inte vart som helst heller, på Hulta - stället där man blir skjuten :P Får se hur långt det blir och hur mycket jag orkar.. Kanske ångrar mig i trappuppgången och bara lägger mig i badkaret istället.
Ska ta en bild på skorna jag köpte igår, riktigt snygga. Sara var skeptisk när hon såg dem, men jag är nöjd över mitt köp. Ni får skapa er egen åsikt när jag är tillbaka. Önska mig lycka till nu! Ha det skönt :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0