Jag har syndat.

Jag borde spara pengar till allt jag lovat att göra, allt jag måste köpa och ifall någon skulle behöva mig, men jag kan inte. Varför kan jag inte spara pengar? Jag försöker alltid ha en buffert ifall något akut skulle ske, t ex Mixie skadar sig. Jag tror det är våren som får mig att vilja gå runt på stan och på så sätt hitta massa kap. Jag har köpt lite grejer över internet också, i detta fallet är det lite spel till Xboxen. Blir ni inte lite sugna när ni ser dem? :)


Jag handlade också lite på Gina som jag trodde jag kunde visa för er, men det visade dig att jag bara hittade 2 plagg utav de 6 som jag köpte. Blev också 2 väskor från Gina som inte kunde låta bli att ha. Allt var på rea så 49/99 kr styck, inte mycket pengar. Men massa smått blir mycket till slut, om jag ändå kunde tänka så innan jag köper grejer. Här har ni de två jag hittade.


Om jag hade fått välja så hade jag inte visat just de här två plaggen eftersom jag fick med mig finare klänningar, men nu får det bli så :)
För er som inte vet så har jag min VFU i Dalsjöfors och alla vet vad Dalsjöfors är känt för. Kanske inte, men det är sina guldvaruhus. Jag hoppar av och på bussen vid vårdcentralen, precis vid Albrekts Guld. Vad tror ni jag gör när jag behöver vänta på bussen? Så jag köpte en ring. Jag älskar silverringar och den här kostade mig bara 99 kr. Lovely ain't it?


Ska fortsätta med min planering nu annars blir inte Gunilla Elber klad ock henne vill vi halla klad!! Go Elfsborg! Puss på er!



Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0