Ingenting är omöjligt - eh?

Det är omöjligt att vakna pigg när man går upp 6.30. Jag borde "göra en Sara" och ta en dag för att plugga och sova ut, men samtidigt tycker jag att det är kul att vara med barnen. Känns som att jag missar så mycket om jag inte kommer en dag så jag får stå ut tills nästa måndag.
Idag har skoldagen varit jättebra eftersom jag har kommit in i ett mönster och kan dessutom schemat utantill. Barnen var jätteintresserade utav mitt hårband eftersom flätan ser ut att vara mitt hår (vilket är meningen), men den är inte det. Jag tycker själv att det passar bra, men barnen tyckte det såg konstigt ut :P


Var på Gina idag igen och köpte en klänning till mig och en till min kära mor. Dock får hon betala sin själv, men jag går iaf dit och väljer ut den ;) Kollade lite i almenackan idag och såg att mors dag är om ca en månad så får ta och köpa något snart innan jag glömmer bort det.
Visade jag föresten att jag fick ett armband som kom på köpet med halsbandet jag fick från Alex? Har det här på bilden, syns ganska bra. Älskar det! :D

Ska ta och göra lite nytta nu. Ska skriva all min planering (i efterhand haha) idag hade jag tänkt. Hörs sen, puss!


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0